2016. november 6., vasárnap

Októberi összefoglaló

Októberben elég nyugis hónapom volt, békés olvasgatással, filmnézéssel és egyetemre járással telt el a hónap.

Egyik hétvégén rám tört a filmezős kedv, így előbb a Zootropolist néztem meg, néhány nappal később pedig a Mielőtt megismerteleket. A Zootropolis elképesztően aranyos volt, ha eddig még nem láttátok, mindenképpen nézzétek meg. A Mielőtt megismertelek könyvváltozata sem lett a kedvencem, ahogy a film sem, de érdekes volt megnézni, kicsit jobban át tudtam gondolni a történetet, bár felejthetetlen élményt nem nyújtott. 

Olvasások terén jól alakult az október, rengeteget olvastam. A hónap elején befejeztem Khaled Hosseini Papírsárkányok című könyvét, utána pedig lazítás gyanánt romantikus YA-t kerestem, így akadtam rá Renée Ahdieh The Wrath and The Dawn, illetve The Rose and The Dagger című regényeire. Egy sorozatról van szó, szerencsére csak ez a két része van, így hamar a végére értem. Jól szórakoztam olvasás közben, kikapcsolódásnak jó volt mindkét könyv. Ezek után következett Mikszáthtól A Noszty fiú esete Tóth Marival, ami szintén kellemes emlékként fog megmaradni. A következő áldozatom Nicolas Barreau utolsó könyve, A világ végén megtalálsz volt, ami pontosan azt az élményt nyújtotta, amit a szerző könyveitől várok. A franciás romantikát végül Takami Kósun híres és hírhedt művével, a Battle Royale-lal öblítettem le, utána pedig Philippa Gregory legutóbbi könyvébe, A makrancos királynéba kezdtem bele, aminek az olvasása most is folyamatban van. 

Két könyvet is zsákmányoltam ebben a hónapban. Sikerült lecsapnom egy csodás akcióra, így  5 euróért jutottam hozzá Graeme Simsiontól A Rosie projekthez németül, illetve Jodi Picoult és Samantha van Leer Between The Lines című könyvéhez eredeti nyelven.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése