2016. november 9., szerda

Halloween Book Tag

Lexa hívott ki erre a tagre, amit itt is köszönök neki.:)  Az ő válaszait itt olvashatjátok. Sajnos Molyon elárasztottak a frissek, így Lexa kihívását is valószínűleg olvasatlanul töröltem és csak megkésve vettem észre. Így Halloweent magunk mögött hagyva, kicsit megkésve, de meghoztam a válaszaimat.

Faragott tök - Milyen könyvet faragnál töklámpásnak?
Hát, én inkább egy szimbólumot faragnék ki, ami egy könyvhöz kapcsolódik. Jelenleg Az éhezők viadalára pörögtem rá teljesen, így valószínűleg egy fecsegőposzáta lenne az.
 
Csokit vagy csínyt - Melyik szereplővel indulnál édességbeszerzés körútra?
Egyértelműen Finnick Odairrel. Mint tudjuk, imádja a kockacukrot, biztos örülne egy édességbeszerzés körútnak. 

Édes kukorica - Melyik könyv marad számodra mindig ugyanolyan édes?
Anita Amirrezvani könyvét, A virágok vérét olvastam legutóbb újra, ami másodszorra is ugyanolyan élményt jelentett, mint első alkalommal. Emellett Emily Brontëtól az Üvöltő szeleket olvastam sokszor, ami hatalmas kedvencem marad örökre. 

Szellemek - Melyik szereplőt látogatnád meg szellemként?
Jelenleg senki sem jut eszembe, akit annyira utálok, hogy szellemként ijesztgessem, így ezt a kérdést kihagyom. 
 
Jelmezbe bújni - Melyik szereplő bőrébe bújnál egy napra?
Hermione Grangerként szívesen kipróbálnám a Roxfortot, de Lucy Pevensie bőrébe is belebújnék és ellátogatnék Narniába.

Varázslók és boszorkányok - Melyik a kedvenc pillanatod a Harry Potterben?
Sirius és Harry találkozása a harmadik rész végén. Az azkabani fogoly az egyik kedvenc részem, Siriust pedig egyszerűen imádom.  
 
Vér és erőszak - Melyik könyv volt olyan ijesztő, hogy le kellett tenned közben, hogy szünetet tarts?
Annyira ijesztő még egyik sem volt, az gyakrabban fordult elő, hogy valami nagyon megrázott, letettem, vettem egy nagy levegőt és csak azután folytattam az olvasást. Ilyenkor általában azért teszem le a könyvet, hogy ne kezdjek el hangosan zokogni. Ilyen előfordult akkor, amikor Khaled Hosseinitől a Papírsárkányokat vagy Jessie Burtontől A babaház úrnőjét olvastam, illetve Az éhezők viadala trilógia során néhány szereplő halálát nehéz volt megemésztenem. 
Rémtörténetek zseblámpával - Melyik könyves szereplő tudná a legrémisztőbb sztorit elmesélni? 
Azt nem tudom, hogy mennyire lenne ijesztő, de Will Herondale Cassandra Clare Pokoli szerkezetek trilógiájából kétségkívül lelkesen vállalkozna halloweeni sztorik elmesélésére. Démonhimlőről biztos lenne szó bennük, a szórakozás pedig garantált lenne.

Kísértetház - Egy könyv, aminek a gondolatatától is szabadulni akarnál
Frederica Bosco Szerelmem egy angyal című könyvét két éve olvastam, de azóta sem tudok menekülni az emlékétől. Nyögvenyelős, idegesítő, gagyi és érzelgős olvasmány volt, talán életem egyik legrosszabb könyve. 
 
Halloween parti a haverokkal - Avagy kik szórakozzanak még a tag kitöltésével 
Ezt a részét inkább passzolom, hiszen én is egy kicsit elcsúsztam a tag kitöltésével, de ha valaki kedvet kap hozzá, töltse ki bátran.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése