2015. december 22., kedd

Karácsonyi forgatókönyv book tag

Ma egy ünnepi book taget hoztam, amire Babó Buca hívott ki (az ő válaszait itt olvashatjátok). Még egyszer köszönöm a kihívást! :)



Így működik a tag:
Miután kiválasztasz 5 könyvet, a címeiket felírod egy-egy cetlire. Az első kérdésnél húzol egy fecnit, majd felcsapod a könyvet és az első név lesz a válasz a kérdésre, amin megakad a szemed. Ugyanígy folytatod tovább, mindig párosával.

A választott könyveim:
Cassandra Clare: A herceg
J. K. Rowling: Harry Potter és a Főnix Rendje
Kerstin Gier: Smaragdzöld
Suzanne Collins: Futótűz
Rick Riordan: A villámtolvaj


Az a családtag, aki borzalmas gyümölcskenyeret készít karácsonyra:
Prim (Futótűz)- Hát, nem is tudom, szerintem Prim nem lenne olyan rossz a sütésben. Persze Peetának a nyomába sem érhet, de azért a Prim által sütött gyümölcskenyeret is bátran meg merném kóstolni.

Aki mindig kifürkészi az ajándékokat az ünnepek előtt:
Beetee (Futótűz)- Neki ez egyáltalán nem okozna gondot, sőt valószínűleg valami rafinált kis találmánnyal a saját dolgát is megkönnyítené.

Aki mindig a legrosszabb ajándékot adja:
Hermione (Harry Potter)- Nos, egy átlagos földi halandó biztosan így gondolja, de szerintem Hermione könyvet venne ajándékba, aminek én nagyon örülnék :)

Aki legalább kétszer felborítja a karácsonyfát Szenteste előtt:
Draco Malfoy (Harry Potter)- Na, ezt ki is nézem belőle, amilyen kis szerencsétlen tudott néha lenni.

Scrooge vagy Grincs, aki nem akar semmit sem a karácsonytól:
Charlotte (Smaragdzöld)- Szerintem ez illik is rá, amilyen hisztis és ellenszenves lány volt.

Karácsonymániás, aki már december 1-én díszbe öltözteti a házat:
Gideon (Smaragdzöld)- Hú, hát Gideonról azért ezt nem gondoltam volna. Bár sose tudni, milyen érzelmek lapulnak kicsiny lelke mélyén...

Aki mindig el akarja csípni az embereket a fagyöngy alatt:
Will (A herceg)- Tipikus Will, ő tényleg az a típus, aki minden lányt szívesen elcsípne a fagyöngy alatt.

 Aki furcsa karácsonyi pulcsikat hord:
Magiszter (A herceg)- Ez az, amit nem tudok elképzelni. Szerintem miközben elvakítja az Árnyvadászokkal szemben érzett harag és bosszúvágy, egyszerűen nem is marad ideje olyan apróságokkal foglalkozni, mint a karácsony.

Aki ismeri az összes karácsonyi dal szövegét:
Grover (A villámtolvaj)- Jaj nekünk! Nem emlékszem, hogy lett volna szó a könyvben Grover énektudásáról, de szinte biztos vagyok benne, hogy nincs túl jó énekhangja. Meneküljünk, amíg nem késő...

Aki odaégeti a karácsonyi menüt, ezért kénytelen kínait rendelni:
Kheirón (A villámtolvaj)- Hát, szegénynek kentaurként biztos nem lehetett egyszerű dolga a konyhában, az se biztos, hogy elfért rendesen. Megértem, hogy a főzés nem sikerült neki.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése