2015. szeptember 5., szombat

Augusztusi könyves dorbézolás

Végre sikerült időt szakítanom erre a bejegyzésre, tehát néhány napot késve ugyan, de ideje, hogy összesítsük az augusztusi beszerzéseket, ugyanis elég szép mennyiségű könyvet sikerült összevásárolnom.

A hónap első beszerzése a Freud szeretője volt. Egy barátnőmtől vettem, aki egy antikváriumnak akarta eladni, mire én lelkesen ajánlkoztam, hogy majd megveszem én. Másnap már hozta is a könyvet, ami így 1500 Ft-ért lehetett az enyém. Még nem olvastam el, de szerintem mindenképpen megérte. 


Ezek után az Alexandra szokásos nyári akciója is megkísértett, aminek az lett a vége, hogy egy nap (természetesen a legnagyobb melegben) elbuszoztunk a legközelebbi Alexandráig, ahonnan ezzel négy könyvvel jöttem haza.



Augusztus végén pedig (amikor már örültem, hogy vége a nyári leárazásoknak) felfedeztem a Libri 2+1 akcióját, ahonnan az Elveszett lányok országa, A király átka és az Asztrológiai útmutató összetört szíveknek című könyveket rendeltem meg, és a végén a kosárba került a Február virágai című regény egyik antikvár példánya is. 


Egyedül azért nem érzek bűntudatot az augusztusi vásárlásaim miatt, mert még így is csak 18 könyvet szereztem be idén, ami lényegesen kevesebb, mint a tavalyi 48. És remélhetőleg idén ennél jobban már nem fog elszaladni velem a ló :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése