2016. november 22., kedd

Kávé Book Tag

Petus hívott ki Molyon erre a tagre. Még egyszer köszönöm a kihívást! :)

Fekete kávé – Egy sorozat, amibe nehéz belerázódni, de utána nem tudod letenni
Számomra Catherine Fishertől az Incarceron volt ilyen. Az elején fogalmam sem volt, hogy mi történik éppen, aztán belejöttem, és onnantól kezdve faltam a könyvet.

Borsmentás mokka – Egy könyv, ami a téli időszakban nagyobb népszerűségnek örvend
Leginkább a tipikus karácsonyi történetekre tudok gondolni a kérdés kapcsán, ezek közül pedig szerintem a legismertebb Dickenstől a Karácsonyi ének.

Forrócsoki – A kedvenc gyerekkönyved 
Hát, nem is tudom, de arra kristálytisztán emlékszem, hogy gyerekkoromban nagyon szerettem a Grimm legszebb meséit, úgyhogy most kinevezem azt kedvenc gyerekkönyvemnek.

Dupla eszpresszó – Egy könyv, ami az elejétől a végéig izgalmas volt 
Hát, rengeteg ilyet tudok felsorolni, ugyanis én végigizgultam a Harry Potter sorozatot, Az éhezők viadalát, illetve Böszörményi Gyulától az Ambrózy báró eseteinek eddig megjelent részeit. Ha ezek közül mindenképpen ki kellene egyet választanom, Az éhezők viadala lenne a befutó, ugyanis az volt az egyetlen ezek közül, ami még aludni sem hagyott. 

Starbucks – Egy könyv, amit mindenhol látsz
Ez nem más, mint a Harry Potter és az elátkozott gyermek. Úgy érzem, még a csapból is ez folyik, főleg, hogy van olyan könyvesbolt Ausztriában, ahol a bejárat melletti díszhelyet foglalja el a könyv, így be se kell mennem ahhoz, hogy az arcomba nyomják.

Hipster kávézó – Egy alulértékelt könyv 
Olyan könyvet, ami kifejezetten alulértékelt lenne, nem tudok mondani. Inkább úgy fogalmaznék, hogy szerintem Philippa Gregory könyvei megérdemelnék, hogy több figyelmet kapjanak. 

A tökéletes keverék – Egy könyv vagy sorozat, ami keserédes volt, de mindeközben tökéletes
A legutóbb olvasottak közül ez Jessie Burtontől A babaház úrnője határozottan ilyen volt. Nem találtam kivetnivalót a könyvben, a történet csodálatos volt, de közben fájt a szívem a szereplőkért. 

Hoppá! Véletlenül koffeinmenteset kaptam! – Egy könyv, amitől többet vártál
Claude Anet Mayerling című könyve egyszerűen borzalmas volt, ha tudtam volna, hogy ennyire rettenetes lesz, el sem olvastam volna. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése